♥ BUDEME VDĚČNI ZA VAŠE HODNOCENÍ NA HEURECE A JAKO PODĚKOVÁNÍ OD NÁS DOSTANETE UNIKÁTNÍ SLEVOVÝ KUPON NA DALŠÍ NÁKUP ♥
Novinky
31.01.2023
Odměna za hodnocení
♥ Milí, velmi si vážíme vaší důvěry v nás a děkujeme za vaše objednávky ♥ Přesto Vás prosíme, napište nám hodnocení na heureku, jak jste s námi spoko... číst celé
08.07.2021
Jen být ...
Zjistila jsem, že pokud přestávám programovat svoji mysl tím, jak by věci měly být, začnou se dít v životě příjemné změny. To samé vnímám i s prací ... číst celé
14.06.2020
Whatts App
Pevně věřím, že budete tak nadšeni jako je spousta zákazníků před Vámi a vlastně i jako jsem já. Máme k sobě zase o kus blíže díky aplikaci WhatsApp. ... číst celé
Zobrazit všechny novinky
Chci zasílat newsletter
 




  1. Úvod
  2. Platba a doprava
Platba a doprava

 

Objednané zboží je k odeslání nejčastěji do 3-5 pracovních dnů od připsání platby na náš účet, nejpozději do 10 dnů. Pokud z nějakého důvodu není možné tuto lhůtu dodržet (zboží není na skladě), budeme Vás o tom neprodleně informovat.

Delší dodací doba je u zboží které se musí po objednání vyrobit.


1. Způsob dopravy:

  • Prostřednictvím České pošty (ČP) obchodním balíkem: zásilka bude doručena do druhého dne od podání, pokud se jedná o balík do ruky. Na dobírku nezasíláme. O odeslání zboží budete informováni e-mailem.
    V případě neobdržení zásilky v uvedeném termínu doporučujeme kontaktovat ČP a informovat se, zda nedošlo k uložení zásilky na pobočce, aniž bylo dodáno do schránky oznámení. U obchodního balíku je zásilka na poště uložena pouze 5 dní!

    Poštovné Česká pošta při platbě předem: 128 - 369  Kč (dle hmotnosti objednávky)

    Poštovné se zásadně u všech zásilek určuje z hmotnosti zásilky, jelikož nelze předem stanovit velikost balíku dle ceníku ČP (velikosti S, M, L, XL).

    V cenně poštovného je již započteno balné.

  • ceník:  České Pošty - Balík do ruky

  • Poštovné Česká pošta – obálka: 65 Kč  pouze pro rozměry max. A4, tloušťka 4 cm, nelze označit jako Křehké)

  • Zasíláme i na Slovensko prostřednitvím České pošty v cenách dle hmotnosti objednávky (pozor - nezásíláme na dobírku):

    Poštovné Česká pošta při platbě předem: 0 - 0,4kg = 250,- Kč (10 euro)

    Poštovné Česká pošta při platbě předem: 0,41 - 6kg = 350,- Kč (14 euro)

  • Prostřednictví služby ZÁSILKOVNA (dle platných a stanovených cen - dobírku nezásíláme na slovensko)


2. Způsob platby:

  • Dobírkou při doručení (platba dopravci při doručení zboží, poštovné navýšeno o poplatek za dobírku)

  • Bankovním převodem na náš účet u Fio, číslo účtu 2400664753/2010.

    Variabilní symbol odpovídá číslu Vaší objednávky. Objednávka bude odeslána po příchodu platby na účet, doporučujeme proto převod uskutečnit ihned po objednání zboží.

    Pro platbu ze zahraničí bankovním převodem na náš účet u Fio, číslo účtu IBAN: CZ3120100000002400664753, BIC kód: FIOBCZPPXXX.

    Variabilní symbol odpovídá číslu Vaší objednávky. Objednávka bude odeslána po příchodu platby na účet, doporučujeme proto převod uskutečnit ihned po objednání zboží.

     


Každá objednávka je závazná (Občanský zákoník § 544-545, zákon č. 40/1964 Sb) dle našich obchodních podmínek. Pokud nebude objednávka zaslaná na dobírku zákazníkem vyzvednuta, vyhrazuje si prodejce požadovat po kupujícím částku na pokrytí zasílacích nákladů tj. 300,-Kč.
Odesláním objednávky souhlasíte s našimi obchodními podmínkami a v případě neodebrání dobírky s uhrazením poplatku za odeslání zboží v této výši.

3. Převzetí zboží od dopravce:

Kupující je povinen dodané zboží a připojené doklady bezprostředně po jejich převzetí prohlédnout a zkontrolovat neporušenost obalu.
Pokud příjemce zjistí zjevné vady, oznámí tuto skutečnost bez odkladu přepravci, který je povinen sepsat na místě zápis o škodě. Tento zápis je nezbytný k vyřízení reklamace!

Zákazník má právo neúplnou nebo poškozenou zásilku nepřebrat, v tomto případě je nutné sepsat s dopravcem zápis o škodě a zároveň ihned kontaktovat odesílatele (internetový obchod) telefonicky na nebo e-mailem. Pokud doporučené kroky spotřebitel při dodání vadné zásilky učiní, výrazně tak přispěje k rychlému řešení reklamace dodaného zboží a jeho nového dodání.

Pokud není tento postup dodržen, není možné poškozené nebo chybějící zboží nahradit.

Doporučený postup při poškozeném obsahu převzaté zásilky:
Pokud zásilka nevykazuje známky poškození a je adresátem potvrzen přebírací protokol dopravci, stává se zásilka vlastnictvím kupujícího. Po převzetí zásilky je další reklamace ohledně poškození zásilky řešena s dopravcem.


Doporučený postup při poškození obsahu převzaté zásilky je dle zvoleného dopravce následující:

  • v případě dopravy Českou poštou:
    Kupující je povinen bez odkladu překontrolovat obsah zásilky. V případě poškození zboží během přepravy je nutné uplatnit reklamaci na kterékoliv pobočce České pošty ve lhůtě do 2 pracovních dnů od převzetí předložením zásilky ve stavu, v jakém byla dodána. Česká pošta nepřijme reklamaci, pokud byla reklamovaná závada patrná už při dodání. Je důležité zachovat zásilku v původním stavu včetně obalů a výplní.

  • v případě dopravy službou IN TIME:
    Kupující je povinen bez odkladu překontrolovat obsah zásilky a případné závady hlásit přepravci ihned. Je důležité zachovat zásilku v původním stavu včetně obalů a výplní.

  • v případě dopravy službou ZÁSILKOVNA:
    Kupující je povinen bez odkladu překontrolovat obsah zásilky a případné závady hlásit přepravci ihned. Je důležité zachovat zásilku v původním stavu včetně obalů a výplní.

Ve všech případech doporučujeme kontaktovat dopravce bez odkladu, výrazně tak přispějete ke kladnému vyřízení reklamace.

Poznámka:
Vzhledem k charakteru nabízeného zboží (porcelán, skleněné doplňky apod)
doporučujeme otevřít zásilku bezprostředně po převzetí a překontrolovat, zda není zboží poškozeno i pokud obal poškozen není. Pokud zásilka při dodání jeví známky poškození, odmítněte ji převzít! Protokol o převzetí zboží nikdy nepodepisujte aniž zboží u poškozené zásilky zkontrolujete!
Pokud k této nepříjemné situaci dojde, informujte nás neprodleně (nejpozději však následující pracovní den) o vzniklém stavu prostřednictvím emailu nebo na tel. čísle 733 428 221. Situace bude vyřešena v nejkratším možném čase.

V případě jakéhokoli dotazu, nesrovnalosti či potíží s dopravou nás kontaktujte telefonicky či e-mailem, jsme tu pro Vás!

4. Problémy s doručením

Protože pro doručování zásilek využíváme služeb externích společností, může se stát, že námi expedována zásilka k Vám nedorazila v předem ohlášeném termínu. V takovém případě si nejprve velmi jednoduše ověřte, kde se Vaše zásilka nachází.

  • na Váš email jsme zaslali podací číslo zásilky (pokud Vám e-mail nepřišel, kontaktujte nás a bude Vám číslo sděleno)

  • ověřit si, kde je zásilka si můžete v online systému České pošty

  • v případě, že zjistíte, že zásilka je uložena na Vaší poště, můžete si pro ni zajít

  • pokud společnost zásilku ztratila okamžitě nás kontaktujte, abychom Vám mohli vyřídit reklamaci ztracené zásilky a zaslat Vám nové zboží

Nepropásněte novinky a akce!
Můžete se kdykoli odhlásit. Zasíláme maximálně 2-3 za měsíc.

     

Česká PoštaZásilkovnaMastercardVisa

 

Napsali o nás

Kontakty
Lucie Zábranová
Lucie Zábranová
Po - Čt 10:00 - 16:00 hod
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz