- Úvod
- Platba a doprava
Objednané zboží je k odeslání nejčastěji do 3-5 pracovních dnů od připsání platby na náš účet, nejpozději do 10 dnů. Pokud z nějakého důvodu není možné tuto lhůtu dodržet (zboží není na skladě), budeme Vás o tom neprodleně informovat.
Delší dodací doba je u zboží které se musí po objednání vyrobit.
1. Způsob dopravy:
Prostřednictvím České pošty (ČP) obchodním balíkem: zásilka bude doručena do druhého dne od podání, pokud se jedná o balík do ruky. Na dobírku nezasíláme. O odeslání zboží budete informováni e-mailem.
V případě neobdržení zásilky v uvedeném termínu doporučujeme kontaktovat ČP a informovat se, zda nedošlo k uložení zásilky na pobočce, aniž bylo dodáno do schránky oznámení. U obchodního balíku je zásilka na poště uložena pouze 5 dní!Poštovné Česká pošta při platbě předem: 128 - 369 Kč (dle hmotnosti objednávky)
Poštovné se zásadně u všech zásilek určuje z hmotnosti zásilky, jelikož nelze předem stanovit velikost balíku dle ceníku ČP (velikosti S, M, L, XL).
V cenně poštovného je již započteno balné.
ceník: České Pošty - Balík do ruky
Poštovné Česká pošta – obálka: 65 Kč pouze pro rozměry max. A4, tloušťka 4 cm, nelze označit jako Křehké)
Zasíláme i na Slovensko prostřednitvím České pošty v cenách dle hmotnosti objednávky (pozor - nezásíláme na dobírku):
Poštovné Česká pošta při platbě předem: 0 - 0,4kg = 250,- Kč (10 euro)
Poštovné Česká pošta při platbě předem: 0,41 - 6kg = 350,- Kč (14 euro)
Prostřednictví služby ZÁSILKOVNA (dle platných a stanovených cen - dobírku nezásíláme na slovensko)
2. Způsob platby:
Dobírkou při doručení (platba dopravci při doručení zboží, poštovné navýšeno o poplatek za dobírku)
Bankovním převodem na náš účet u Fio, číslo účtu 2400664753/2010.
Variabilní symbol odpovídá číslu Vaší objednávky. Objednávka bude odeslána po příchodu platby na účet, doporučujeme proto převod uskutečnit ihned po objednání zboží.Pro platbu ze zahraničí bankovním převodem na náš účet u Fio, číslo účtu IBAN: CZ3120100000002400664753, BIC kód: FIOBCZPPXXX.
Variabilní symbol odpovídá číslu Vaší objednávky. Objednávka bude odeslána po příchodu platby na účet, doporučujeme proto převod uskutečnit ihned po objednání zboží.
Každá objednávka je závazná (Občanský zákoník § 544-545, zákon č. 40/1964 Sb) dle našich obchodních podmínek. Pokud nebude objednávka zaslaná na dobírku zákazníkem vyzvednuta, vyhrazuje si prodejce požadovat po kupujícím částku na pokrytí zasílacích nákladů tj. 300,-Kč.
Odesláním objednávky souhlasíte s našimi obchodními podmínkami a v případě neodebrání dobírky s uhrazením poplatku za odeslání zboží v této výši.
3. Převzetí zboží od dopravce:
Kupující je povinen dodané zboží a připojené doklady bezprostředně po jejich převzetí prohlédnout a zkontrolovat neporušenost obalu.
Pokud příjemce zjistí zjevné vady, oznámí tuto skutečnost bez odkladu přepravci, který je povinen sepsat na místě zápis o škodě. Tento zápis je nezbytný k vyřízení reklamace!
Zákazník má právo neúplnou nebo poškozenou zásilku nepřebrat, v tomto případě je nutné sepsat s dopravcem zápis o škodě a zároveň ihned kontaktovat odesílatele (internetový obchod) telefonicky na nebo e-mailem. Pokud doporučené kroky spotřebitel při dodání vadné zásilky učiní, výrazně tak přispěje k rychlému řešení reklamace dodaného zboží a jeho nového dodání.
Pokud není tento postup dodržen, není možné poškozené nebo chybějící zboží nahradit.
Doporučený postup při poškozeném obsahu převzaté zásilky:
Pokud zásilka nevykazuje známky poškození a je adresátem potvrzen přebírací protokol dopravci, stává se zásilka vlastnictvím kupujícího. Po převzetí zásilky je další reklamace ohledně poškození zásilky řešena s dopravcem.
Doporučený postup při poškození obsahu převzaté zásilky je dle zvoleného dopravce následující:
v případě dopravy Českou poštou:
Kupující je povinen bez odkladu překontrolovat obsah zásilky. V případě poškození zboží během přepravy je nutné uplatnit reklamaci na kterékoliv pobočce České pošty ve lhůtě do 2 pracovních dnů od převzetí předložením zásilky ve stavu, v jakém byla dodána. Česká pošta nepřijme reklamaci, pokud byla reklamovaná závada patrná už při dodání. Je důležité zachovat zásilku v původním stavu včetně obalů a výplní.v případě dopravy službou IN TIME:
Kupující je povinen bez odkladu překontrolovat obsah zásilky a případné závady hlásit přepravci ihned. Je důležité zachovat zásilku v původním stavu včetně obalů a výplní.v případě dopravy službou ZÁSILKOVNA:
Kupující je povinen bez odkladu překontrolovat obsah zásilky a případné závady hlásit přepravci ihned. Je důležité zachovat zásilku v původním stavu včetně obalů a výplní.
Ve všech případech doporučujeme kontaktovat dopravce bez odkladu, výrazně tak přispějete ke kladnému vyřízení reklamace.
Poznámka:
Vzhledem k charakteru nabízeného zboží (porcelán, skleněné doplňky apod) doporučujeme otevřít zásilku bezprostředně po převzetí a překontrolovat, zda není zboží poškozeno i pokud obal poškozen není. Pokud zásilka při dodání jeví známky poškození, odmítněte ji převzít! Protokol o převzetí zboží nikdy nepodepisujte aniž zboží u poškozené zásilky zkontrolujete!
Pokud k této nepříjemné situaci dojde, informujte nás neprodleně (nejpozději však následující pracovní den) o vzniklém stavu prostřednictvím emailu nebo na tel. čísle 733 428 221. Situace bude vyřešena v nejkratším možném čase.
V případě jakéhokoli dotazu, nesrovnalosti či potíží s dopravou nás kontaktujte telefonicky či e-mailem, jsme tu pro Vás!
4. Problémy s doručením
Protože pro doručování zásilek využíváme služeb externích společností, může se stát, že námi expedována zásilka k Vám nedorazila v předem ohlášeném termínu. V takovém případě si nejprve velmi jednoduše ověřte, kde se Vaše zásilka nachází.
na Váš email jsme zaslali podací číslo zásilky (pokud Vám e-mail nepřišel, kontaktujte nás a bude Vám číslo sděleno)
ověřit si, kde je zásilka si můžete v online systému České pošty
v případě, že zjistíte, že zásilka je uložena na Vaší poště, můžete si pro ni zajít
pokud společnost zásilku ztratila okamžitě nás kontaktujte, abychom Vám mohli vyřídit reklamaci ztracené zásilky a zaslat Vám nové zboží